First week - Reisverslag uit Ko Phi, Thailand van Suzanne Lemmens - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Ko Phi, Thailand van Suzanne Lemmens - WaarBenJij.nu

First week

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

29 Maart 2014 | Thailand, Ko Phi

Hi,

Nou hier is hij dan, mijn eerste blog!
Het is bijna een week geleden dat ik ben vertrokken naar Thailand en het is hier super!

Maandag ben ik rond 10 uur geland in Bangkok, een kennis van mijn vader kwam me ophalen en heeft me naar een hotel gebracht, daar heb ik 2 overnachtingen gehad. In het begin voelde het zo onwerkelijk dat ik er nu ook echt ben, het heeft ongeveer 2 dagen nodig gehad om te beseffen dat dit de werkelijkheid is en dat ik plezier ga maken, relaxen, nieuwe mensen ontmoet en natuurlijk heel veel moois ga ontdekken van de 3 landen die ik ga bezoeken.

Na 2 dagen in rondom Bangkok te hebben doorgebracht vond ik het goed om te vertrekken naar het zuiden van Thailand. Ik heb een vlucht geboekt naar Phuket en heb daar een dag doorgebracht in Phuket town. Daar heb ik een nacht doorgebracht in een hostel 'journey guesthouse' dat was erg relaxed, vriendelijk personeel, schoon en inclusief ontbijt!
Deze dag heb ik ook kennis gemaakt met een Thaise massage, jezus dat leek wel een marteling! Maar aangezien ik nog nooit echt een massage heb gehad schijnt het pas te ontspannen als je er een aantal hebt gehad. Maar ik moet ook zeggen dat ik daarna als een roosje heb geslapen, dus ergens was het heel ontspannend.

Na Phuket ben ik naar Ko Phi Phi gegaan, daar breng ik nu inmiddels al 3 dagen door en ik vertrek maandag pas naar een andere bestemming.
Na het fixen van een hostel ben ik Phi Phi gaan verkennen, na 3 minuten kwam ik Richard tegen, een Brit die een lange tijd op het eiland heeft gewoond en hier nu is om oude vrienden te bezoeken. Hij was aan het lunchen en nodigde me uit om erbij te komen zitten, daarna zijn we samen naar het strand gelopen. Op het strand waren 2 andere vrienden van hem aan het relaxen, Paddy en Any, het klikte meteen! Met hun 3 heb ik dus ook de afgelopen 3 dagen doorgebracht om te eten, relaxen, drinken en partyen.
Gisteren zijn we wezen snorkelen, echt super tof om te doen! Paddy en Richard zijn beide snorkel en duik instructeurs geweest dus hebben ze het mij geleerd. Later die dag hebben we 'buckets' gedronken en zijn we uit geweest aan het strand. Ik werd vanmorgen/middag ook pas om 1 uur wakker :| , daarna heb ik eigenlijk de hele dag op het strand gelegen met Any :)

Op dit moment ben ik gewoon moe van het niks doen, heerlijk! Niks hoeft hier, mensen zijn relaxed en vooral erg vriendelijk!

Nou, write to you soon!

Toedeloe xs.


  • 29 Maart 2014 - 18:05

    Paulien:

    Klinkt allemaal super Suzanne. Fijn dat je al nieuwe mensen hebt ontmoet die ook reiservaringen hebben.
    Ik ben benieuwd naar je volgende update!

    Liefs,
    Paulien xx

  • 29 Maart 2014 - 18:19

    Monique:

    Wat leuk om dit te lezen, suus! :)
    Fijn dat je inmiddels al wat gewend bent en (leuk) contact hebt gemaakt #fissa ;)

    Xx dikke kus, Mo


  • 29 Maart 2014 - 18:34

    Ome Wim En Tante Petra:

    Leuk joh. Als ik dat zo lees, wordt ik helemaal blij. Lekker vakantie, hmm. Nou al zin in.
    groeten en doe ze ginds de boks op.

    geen gekkigheid he, denkt eraan.

  • 29 Maart 2014 - 21:32

    Fabienne:

    Heee lieverd...geniet ervan..maar dat lukt wel als ik dit zo lees :-)

  • 31 Maart 2014 - 07:22

    Mama:

    goh, suzanne, er is al weer een week voorbij. de tijd gaat vlug. nog maar 109 dagen. maar de eerste week is al een succes zoals we kunnen lezen. veel plezier nog verder. ik mis je wel heel erg, maar we skypen en whats appen. xxx

  • 03 April 2014 - 19:42

    Joris:

    Lieverdje!!!!!
    Fijn dat je goed aangekomen bent en dat je nu lekker kunt genieten. Maak er een mooie tijd van. Wij denken aan jou en gunnen jou een heel fijne tijd in Thailand! Liefs x Jolleke en Joris

  • 05 April 2014 - 20:40

    Dagmar:

    Ha meisje.
    Fijn om te horen dat je goed gestart bent in het verre oosten. En al vrienden gemaakt!!! [ al was ik niet bang dat dat niet zou gebeuren]. Het leven hier gaat z'n gangetje. Niks spannend dus.
    Wach vol spanning op je volgende verslag. Heel veel liefs, X Dagmar

  • 30 April 2014 - 16:53

    Karin:

    Hallo Suzanne
    Pittige maar ook mooie verhalen.
    Geniet van je reis.
    Groetjes uit Ulft xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 8077

Voorgaande reizen:

23 Maart 2014 - 17 Juli 2014

Azië

Landen bezocht: